Shorewall + FTP

Dejma dejma na volny.cz
Středa Listopad 26 14:17:38 CET 2003

> Cim vice sluzeb bezi (obecne) tim je vyssi napadnutelnost.
> Specialne na kritickych systemech typu firewall to plati
> dvojnasob. Pokud vam nekdo takvou bednu napadne skrze jinou
> sluzbu, mate i po firewallu a tedy po veskere komunikaci. A i
> kdyby nakrasne zadna z dalsich sluzeb nebyla derava, tak ubit
> vzdaleny stroj s hafem sluzeb je radove jednodussi nez ubit
> holy firewall. I v takovem pripade jste zcela odriznut od
> sveta... tak proto.
> Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
> http://mandrake.contactel.cz
> Silver MandrakeClub Member

Škoda :(, provozuje tu někdo takové all-in-one řešení? Jaké s tím jsou
zkušenosti z praxe.

Když budu poctivě updatovat budu relativně v pohodě, než přastanou dělat
updaty na MNF8.2.
Rád to prubnu, MNF mě očaroval a rád na této distribuci budu používat
služby, které bych
normálně používal na jednom stroji s MDK 9.2. Tak nějak si myslím(iluze)
že je lepší server na
MNF než na MDK i když to je jedna pakáž.

Namítnete, že tomu prd rozumím, ale nikdy tomu neporozumím, nebudu-li se
učit. Tak mě nekamenujte.

Bye Dejma