bash: iterovani pres nazvy souboru s mezerami

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Středa Listopad 26 14:32:38 CET 2003

Ono to prave to same neni, tomu se divim. V pripade
for i in * ... te pracuje spravne s celymi nazvy souboru vcetne mezer,
pokud dam for i in `ls *`..., tak se mi to prave rozseka na jednotlive
kousky. Schvalne si to zkuste, pouze za pouziti prikazu echo:

for i in *; do echo %i; done

a uvidite. Me by se vic hodila ta prvni varianta s pouzitim ls, resp. by
me zajimalo, zda se da tento problem resit obecne...

Jeste k memu druhemu poddotazu - nejaky skript na nahrazeni mezer v
nazvech souboru nekdo nemate? Zkousel jsem se koukat, ale nic jsem
nenasel a psat vlastni se mi nejak nechce, v bashi nevim jak na to,
perlem ani pythonem nevladnu a psat to v Jave nebo Ccku mi prijde jako
blbost.

Jeste by me zajimalo, zda nekdo nevite, jak lze pohodlne se zachovanim
ID3 tagu downsamplovat mp3 soubory, prehravac v aute nema rad vysoke
bitraty...

--
Hynek Rehor <rehor na students.zcu.cz>