RAID dadic

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Listopad 26 14:42:32 CET 2003

dobry den,
mam takovy problem. koupil jsem raid radic (kouwel) a dva disky s tim,
ze je zapojim do mirroru. Bohuzel druhy (uplne stejny) disk nebyl
dostupny okamzite, takze jsem nasadil prvni disk a presunul na nej data.
Pak jsem pridal druhy disk a v bios utilite si nadefinoval mirror,
zvolil disky a program chtel udelat offline kopii na druhy disk. A ted
ten problem - po 12 (slovy dvanacti) hodinach usilovneho vrceni disku
bylo hotovo 68%. Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym?

--
Vladimír Náprstek