blbne lilo

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Listopad 26 15:52:04 CET 2003

Vít Vomáčko napsal(a):
> trosku jsem prehazel disky a nyni potrebuji znovu zavest lilo, ale hlasi:
> FATAL: No a number:"/dev/hda4"
> jde mi nstavit jen puvodni nastaveni(se starymi disky)..
>
> Nevi nekdo, kde je problem?At nemusim zatim pouzivat ty blby wokna!

No musíš si správně nastavit ty zařízení v lilo.conf a dále upravit
/etc/fstab taktéž.

Jinak křištálové koule nemáme aby jsme věděli jak jsi ty dysky přeházel
takže musíš říci jak byly disky rozdělené dříve a jak jsou teď.

Tj místo /dev/hda4 je teď /dev/hdc4 atd......

|    ICQ    179223500                    |