AMD64 - kdo doda HW?

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Listopad 26 17:13:46 CET 2003

On Wed, 26 Nov 2003, Pavel Janoušek wrote:

> 	Od kdy si aplikace sama definuje, jak velky soubor je ochotna

Od doby, ked vznikla prva aplikacia.

> 	IBM nema svou distribuci Linuxu! Ta ma smlouvu s RedHatem - mel jsem

Mam pocit, ze zase klamete, IBM podporuje SUSE na opteronoch:
ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/pc_servers_pdf/e325spec.pdf

Strana c. 2:
Operating system supported: SuSE Linux Enterprise Server 8, SUSE Linux 8.2
Professional

> 	odberatele mysleli. V mych ocich jedinou vyjimkou je firma SGI, u
> 	ktere mam zapsano dodnes serioznost a technicky podlozene nabidky a
> 	ne "produkty" na objednavku marketingaru... Protivahou jsou ceny
> 	tech reseni...

Takze toto je ich "hezký marketingový blábol"?
http://www.sgi.com/servers/altix/64bit_linux.html

> 	Ja Vam Vas nazoru neberu, chtel jste vsak vyvracet muj (coby totalni

Nie. Uz od zaciatku Vas ziadam aby Ste svoj nazor dokazal. To bohuzial nie
Ste schopny. Naopak som Vam ukazal 64 bitove distribucie a aplikacie. Ukazte
mi 32-bitovy system, kde moze proces alokovat 5GB pamate.

> 	A na to jste dosel jak? Program je schopen na patricne platforme
> 	alokovat patricne mnozstvi pameti, ze mu ji dle aktualni konfigurace
> 	OS neda neni problem aplikace (Linux vzhledem k tomu, ze prideluje

Nastudujte si teoriu. A potom mi ukazte 32 bitovy program, ktory to dokaze.

> 	programu je v jine veci a sice v tom, ze pri kompilaci na 32-bit
> 	dostanete zajimave vysledky:

Pan Janoušek Vy snad neviete citat. Precitajte si co bolo uvedene pred tym
programom, nez zacente generovat Vase hypotezy. Program bol umyselne
napisany tak, aby Ste ho celkom iste nepovazovali za 32 bitovy a
neobvinovali ma, ze 5GB pamate moze alokovat kazdy proces na 32 bitovej
platforme.

				jano

PS: Dockam sa dokazu, ktory podpori Vas "hezký marketingový blábol"?