ADMIN: flame wars v konferenci (Re: AMD64 - kdo doda HW?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Listopad 26 18:00:30 CET 2003

Stepan Roh wrote:
: Pomoc! Myslel jsem, ze tradicni valky Janik vs. Kerslager ci Janousek vs.
: zbytek sveta uz jsou minulosti, ale asi jsem se mylil. Nechcete se tocit v
: kruhu v nejake jine konferenci, prosim? Dekuji.

	Protoze jsem dostal od ctenaru konference vicero mailu,
abych nejak zareagoval, mel jsem snahu zareagovat - napsal jsem
dnes Pavlovi Janikovi a Milanovi Kerslagerovi mail, kde je zadam,
aby v zajmu zabraneni dalsich flame war neposilali do konference
zadny mail, ve kterem by bylo jmeno toho druheho a ani na mail
toho druheho neodpovidali do linux na linux.cz, ale budto do talk na linux.cz,
nebo zverejnili odpoved na svych webovych strankach. Prislo mi to jako
rozumne kompromisni reseni, ktere by podle meho nazoru nemelo byt
tezke akceptovat.

	Bohuzel to vypada, ze "smysl pro pravdu" (at je to cokoli)
je u obou tak silny, ze toto akceptovat nehodlaji. Navic jsem se
dostal do situace kdy ja sam s nimi vedu oddelene diskuse, ve kterych
se mi oba snazi dokazat, ze je ja omezuji, ze ten druhy nema pravdu, a ze
ja se toho druheho zastavam, zatimco ja jim pisu ze je mi to jedno,
ze ctenare konference jejich slovni pre nezajimaji, a ze bych byl rad
kdyby akceptovali pravidlo uvedene v predchozim odstavci.

	Fakt nevim co mam delat - k zarazeni do black listu bych
pristupoval jen velmi nerad, protoze oba dva pro Linux v Ceske republice
delaji hodne a jejich ostatni maily do konference mivaji nadprumernou
informacni hodnotu.

	Tento mail posilam zejmena pro informaci abyste vedeli,
ze se snazim situaci resit (a moc mi to nejde :-( ) a pripadne
i jako zadost o radu. Pokud mate nejake rozumne reseni, posleteje
na moji adresu nebo do talk na linux.cz, _nikoliv_ vsak do konference
linux na linux.cz.

	Preji pekny den,

-Yenya

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |