Pouziti luit

DukO duko na atlas.cz
Středa Listopad 26 18:04:59 CET 2003

>Toto je co akoze? vim by encoding mal poznat sam, pozri parametre
>encoding (aby spravne zobrazoval) a fileencoding (aby spravne sejvoval).

Tak vim mam 6.1 a i kdyz mu zmenim fileencodings, encoding i filencoding
na iso-8859-2, tak k lepsimu to urcite neni, akorat divne znaky se zmeni
na prazdne ctverecky... :-( Jako default to ma nastaveno jen fileencoding
a filenecodings, pritom prvni na latin1 a druhe na utf-8,latin1. I kdyz
jsem pridal iso-8859-2, tak nic moc, tedy spis nic. :-(

Vidim to, ze zacnu od zacatku, chyba asi bude nekde jinde, nebo ne?

   DukO