dalsia IP adresa pre DEVICE eth1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Středa Listopad 26 18:47:51 CET 2003

On Wed, 26 Nov 2003, Michal Kubecek wrote:

> Raději ne, ten správný příkaz je např.
>
>   ip address add 10.11.12.13/24 brd + dev eth1
>
> Ale kam ho v Redhatu dát, s tím vám neporadím. Mám totiž podezření, že
> i novější Redhaty pořád ještě používají ifconfig. V SuSE najdete návod
> přímo v /etc/sysconfig/network/ifcfg.template

Ne, novejsi redhaty pouzivaji IP. Nu a kdyz si prectete skript /sbin/ifup,
tak zjistite, ze se volat jeste /sbin/ifup-local, pokud je spustitelny.

Takze si staci vytvorit ifup-local a tam dat neco jako:

#!/bin/sh

case "$1" in
	eth0)
		ip addr add 10.11.12.13/24 brd 10.11.12.255 dev eth0
	;;
esac
exit 0

a je to. A pokazde, kdyz date /etc/init.d/network restart, tak se pri
startu /sbin/ifup-local zavola tak, jak ma. Staci si cist ty skripty...
I kdyz k nim neni dokumentace, tak obsah je citelny.

--zk