AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 27 07:58:32 CET 2003

	Skutecne? Myslite si, ze jsem mel naladu ty hodnoty rucne vymyslet? Nikoliv, bylo pro me daleko jednodussi to bouchnout rovnou do editoru a projet GCC...:

[pajasoft na server t]$ ls
a.out  p.c
[pajasoft na server t]$ cat p.c
  #include <stdlib.h>
  #include <stdio.h>
  #include <errno.h>

  #define SIZE    5294967296L

  int main (void)
  {

    char *p = malloc ((size_t) SIZE);

  printf("%li\n", (long int) SIZE);
  printf("%lli\n", (long long int) SIZE);
    if (p == NULL)
    {
      perror ("malloc");
      return (0);
    }

    getchar ();

    free (p);

    return (0);
  }
[pajasoft na server t]$ uname -a
Linux server.fonet2.cz 2.4.18-10custom #4 Fri Nov 15 15:04:51 CET 2002 i686 unknown
[pajasoft na server t]$ gcc --version
2.96
[pajasoft na server t]$ gcc -Wall p.c
[pajasoft na server t]$ ./a.out
1000000000
5294967296
malloc: Cannot allocate memory

	Vidite tam nejakou chybu pri prekladu? A to jsem zapnul vsechny potencialni warningy... - proste kompilator je HAPPY => Vy skute tvrdite neco, co neni pravda - zkuste to dokazat... Vy totiz Linux na 32-bitove platforme skutecne pozadate asi o 1GB a nikoli o hodnotu, kterou si blahove myslite... drzme se proto prosim faktu a prosim jednoduse dokazatelna tvrzeni si radsi overte, vypada to dost hloupe...

> V tom pripade povazujem Vase tvrdenie za marketingovy blabol
> a nevenujem mu
> dalsiu pozornost.

	Dle Vasi ctene libosti, branim Vam v tom snad? Mam Vam to za zle? Vyvracim Vam Vase presvedceni? Ani jedno z toho nedelam, ale oponuji Vase tvrzeni, ktere nepovazuji za presne ci pravdive, to je to jedine co delam...

	Jste schopen snest lidi s jinym nazorem nez Vasim svetonazorem?