SAMBA - tisk -> WinXP:přístup odepřen

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 11:24:01 CET 2003

David Hartman wrote:
> A jak ty soubory obnovit? Existuje nejaky postup, kdyz nemam zadnou
> zalohu, ze ktere bych to mohl udelat.?

Pokud je to tak jak jsem rikal, pak soubor /var/cache/samba/priters.tdb
je generovan dynamicky, takze smazani po stopu Samby by nemelo vadit. O
ostatnich se to uz tak rici neda. Tam se ukladaji (resp. mohou ukladat,
zalezi jestli danou fci pouzivate) dulezite informace ktere zustavaji i
mezi restarty Samby.

Kdyz zadnou zalohy nemate - a nemate zajem se vrtat v internals TDB
(Trvial DataBase) - tak asi nijak. Takze -> zalohovat.

Dan