Hylafax, fax a telefon na 1lince

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:58:33 CET 2003

Dne čt 27. listopadu 2003 09:00 jste napsal(a):
> Zdravim,
> potreboval bych radu, zda je mozne s nejakym bezne dostupnym
> modemem (bez tel.ustredny) nasledujici reseni. Mam modem
> a telefony na 1lince. Chtel bych, aby po 1 zazvoneni zvedl modem,
> poznal ze jde o hlas a nasledne nechal zvonit telefony. Nemam problem
> po 1 zazvoneni zvednout, ale jak nasledne nechat zvonit totez cislo.
> Mozna ze je to ujeta predstava, kazdopadne dekuji za kazdou radu.

Vetsinou se to dela opacne.

Modem zveda po nekolika zazvoneni, a kdyz to clovek zveden driv a pozna ze se
jedna o data (fax) tak se vhodnym zpusobem da najevo obsluznemu demonovi ze
si to ma vzit. U mgetty se posila nejaky signal a mgetty to bez zvoneni
zvedne a zacne se spojovat.

Jak je to u hylafaxu nevim.

S pozdravem
--