Hylafax, fax a telefon na 1lince

Petr Augustín p.augustin na tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 27 13:48:50 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Zdenek SUTR Kaminski" <sutr na nms12.prago.net>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, November 27, 2003 1:03 PM
Subject: Re: Hylafax, fax a telefon na 1lince

> Jakoze myslite podvojnout linku?

> Pac pokud to je podvojna linka, tak jak to ten modem (ci treba jine
> zarizeni) zvedne, tak ty ostatni telefony prestanou zvonit, ne?
>
> --zk

Prave o to jde.

Nasel jsem v archivu reseni, jak vytocit jinou linku.
Prave to nevim, zda je vubec technicky mozne, aby
modem neukoncil spojeni a na tutez linku vyslal vyzvaneci
ton, nebo aby modem poznal ze je je to zvoneni od faxu
(to nevim jestli je mozne aniz by to zvedl). Pokud jsem spravne
cetl, melo by to byt neco, cemu se rika adaptive answer AT+FAA.
Bohuzel jsem to nepochopil. Nevim, zda pouze program, ktery je poveseny
za modemem se muze rozhodnout podle toho, zda jde napr. o hlas nebo
fax, nebo je to mozne primo na hardwarove urovni, napr. to, ze pokud
to je hlas, zacnou zvonit telefony na podvojce.

Dekuji za uvedeni spravnym smerem.

        S pozdravem
                    Petr Augustin