isofs vfs do mc

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:53:22 CET 2003

On 27/11/2003, Dusan Zatkovsky wrote:

> Toto samozrejme poznam, ale vidi sa mi dost neefektivne dookola
> mountovat tie image ked chcem prezriet napr. 10 image suborov za
> sebou.

Midnight Commander podporuje tzv. extfs, coz je v podstate mechanismus
umoznujici tvorit vlastni VFS pomoci externich programu, ktere podle
situace spousti s ruznymi parametry (tudiz lze pouzit de facto libovolny
programovaci jazyk). Detailne jsem to nezkoumal, ale vypada to relativne
jednoduse, snad mi jenom neni uplne jasne, kam by se tam dal naroubovat
umount. Nejake priklady pouziti jsou v adresari /usr/share/mc/extfs/ (tedy
alespon na Debianu).

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka