Hylafax, fax a telefon na 1lince

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Listopad 27 15:41:30 CET 2003

ked to modem zdvihne, uz dozvonilo, a uz znovu zvonit nezacne. je to vlastnost
telefonnej siete, a ziadny modem ju neoklame, jedine ze by emuloval pobockovu
ustrednu - take su niektore ISDN modemy s analogovymi adaptermi. niektore
analogove modemy ovladaju tzv silent answer - to je o tom, ze zvoni telefon,
clovek to dvihne, modem pocuva na linke, a ked zacuje fax/data, zacne
piskat, a clovek polozi; ak je to voice hovor, modem je ticho. ale
pri modemoch ktore poznam to nevedelo rozlisovat fax/data, tusim iba jedno
z nich.