CIFS - zkusenosti

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:45:18 CET 2003

Zdravim.

Provozuju v praci sambu pro WinXP klienty, ale stale vic a vic lidi
posilhava po linuxu. Resim tedy problem, jak rozumnym (*) zpusobem
zpristupnit data na fileserveru soucasne linuxovym i Windowsim klientum.

CIFS by mohla byt jedna z moznosti, dokonce jsem ted koukal, ze Mandrake
to ma ve svem distribucnim kernelu. Bohuzel v dokumentaci k sambe jsem se
toho moc nedozvedel. Pouzivate to nekdo? Jake jsou zkusenosti, co to
umi/neumi, ...

-- Honza Houstek

(*) smbfs je spis nouzove reseni, NFS taky nepovazuju za neco hodneho
oznaceni "rozumne" (zejmena kdyz by nad temi daty bezela jeste samba).