xset led xx

Atlas maca02 na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 27 21:01:27 CET 2003

> Ak je to dalsia dioda klavesnice, man xset, hladat led. Male upozornenie:
> u mna sa vysledok "xset led 3" (Scroll Lock) prejavi az po poslani
> eventu, ktory meni stav led (stlacenie [Caps Lock]-u, poslanie KeyPress a
> KeyRelease Caps_Lock eventu pomocou programu vyuzivajucom rozsirenie
> XTEST.

Mne tohle nefunguje teda vubec. Davam "xset led 3" mackam caps lock a nic.
Treba jsem to nepochopil.
Jiny problem je v tom, ze je to program do X, takze nefunguje v textovem
rezimu. Muj program by mel jet i v textovem rezimu, takze je to jen malo
pouzitelne. Notifikaci v X uz mam hotovou pomoci MessageBoxu v Qt a ten
chci prave zrusit a dat misto toho do programu rozsviceni te diody...

Diky