programator 8051

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 28 12:32:32 CET 2003

> Odesílatel: Zdenek Bohm <zdenek.bohm na gammarus.cz>
> koukl jsem se na ty stranky (taky me tohle tema zajima, ale doted nebyl
> cas to resit) a nikde jsem odkaz na Linuxovej soft k tomu programatoru
> nenasel. Jen Widloidni a obsolete Dosovej. Kde se to da najit?
> Taky me trosku chybel vykres desky. Planek tam je, ale kdyz uz je tam
> fotka osazene desky, proc tam neni nekde i deska samotna?

viz linky, vede to nekam do thajska a tam je jednovstva deska. Desku vam
vcelku rychle udela (me ji delal nebot muj plotter ji nevykreslil - je moc
"jemna" takze uz ma na to film a neni to zadny vydriduch) pan Rotta,
www.rotta.cz. Omlouvam se za komerci ale myslim ze je tu vas vic, tak jsem
nechtel odpovidat jen jednomu. Taky se to bude hodit potrebam archivu nebot
nechat si tu jednu desku nekde delat by vyslo docela draho.

JL.