Grabovani zvuku z TV

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Listopad 28 20:39:23 CET 2003

>Obraz jde mplayerem bez problemu nahravat. Zvuk by mel jit nahrat dvema
>zpusoby - jednak primo z karty pomoci modulu btaudio nebo spojenim
>zvukoveho vystupu karty s line vstupem do zvukovky. Z /dev/dsp2 a
>/dev/dsp3 jsem nic nedostal (nahraval jsem pomoci soxu postupem popsanym
>v helpu k btaudio). Mplayer se mi nepodarilo nastavit, aby zvuk bral z
>line vstupu zvukovky (pouzivam alsu). Nevite, jak ho presvedcit?

Zdravím, nevím zda jsem Vás pochopil správne, ale me stacilo abych
prehodil v mixeru (z menu KDE) zdroj nahravani na line in. Jedná se o ten
cervený "tercík", který musí být aktivní pod sloupcem kde regulujete
hlasitost výstupu z line-in. To vse za predpokladu, ze zvuk jako takový
hraje. S pozdravem RT