Grabovani zvuku z TV

Petr Houstek petr-lists na fo.mff.cuni.cz
Sobota Listopad 29 16:56:36 CET 2003

On Sat, Nov 29, 2003 at 02:06:34PM +0100, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Dobrý den,

> ten

> Chyba muze být kdekoli neb tazatel neuvedl zda mu zvuk pri prehravani z TV
> funguje, uvedl pouze ze nu nefunguje nahravani. RT

S propojovacim kabelem do line-in zvukovky pri prehravani zvuk funguje.
Jenom mi nesel presvedcit mplayer, aby tento zvuk pridal k videu pri
grabovani. Jinak s ruznymi nastavenimi mixeru - line, line-in a podobne
jsem si uz hral.

--
Petr Houstek