hp deskjet 5150 vezme papir, ale netiskne

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Neděle Listopad 30 00:43:02 CET 2003

Zdravim,
rad bych se zeptal na tento problem:
Poridil jsem si tiskarnu HP Deskjet 5150 a podle navodu na
www.abclinuxu.cz jsem nainstaloval posledni ovladace hpijs-1.5.
Pomoci www rozhrani http://localhost:631 jsem tiskarnu nastavil. Pri
odeslani dokumentu tiskarna podivne zarachta, vezme si papir,
popojede tiskovou hlavou nad papir a zase se vrati, ale tisk se
nekona. Ve fronte se vsechny dokumenty objevuji se stavem "aborted".
Znepokojuje me to rachtani pred "tiskem" a pri uklizeni tiskovych
zasobniku. Nicmene pri zkusebnim nainstalovani Windows a ovladacu od
HP tiskarna taky rachta, ale tiskne.

Pouzivam RedHat 7.3, CUPS 1.1.14-15, hpijs-1.5, kernel 2.4.18-3.
Z lsmod je videt, ze moduly pro USB jsou zavedeny:
usbcore, usb-uhci, printer.

Nema s tim nekdo nejakou zkusenost, uz jsem nad tim ztravil 2 dny a
nikam to nevede.

--
He's just like Capistrano, always ready for a few swallows.