802.11b/g a chipset Prism GT

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 30 06:35:52 CET 2003

On Sat, 29 Nov 2003, Petr Lascak wrote:

> Ja jsem to testoval doma, ted mame pripraven jeden paterni spoj s
> XG-900. Je to obcas trochu opruz, vse opatchovat a prelozit, ale potom
> to je uz OK.

Coz o to, to patchovani mi az zas takove psychycke potize necini, spis
fakt, ze ne znervoznuje, ze status toho driveru neni ani testovaci.
Vsichni se ale zatim tvari, ze to funguje dobre, coz je krajne podezrele
(nebo jsou jen autori driveru prehnane skromni).

> Jinak primou nahradou XI-626 nemuze byt, protoze na rozdil od XI626,
> vyzaduje PCI v2.2.

Ha! To je neprijemne. V tech ruznych verzich PCI mam trochu zmatek ... da
se nejak jednoduse na bezicim linuxu poznat, jestli mam PCI v2.2 nebo
starsi?

> Jinak jsem zaregistroval, ze se zacal aktivne do vyvoje zapojovat Jean
> Tourrilhes, tak snad bude i kompatibilita s wireless tools.

No to co jsem zkousel ja potrebovalo jaderne wireless-extentions a na
wireless-tools to reagovalo celkem dle ocekavani (nejak zmatecne to hlasi
uroven signalu, ale jinak se pomoci iwpriv a iwconfig dalo nastavit
vsechno).

Diky za odpoved. Jeste by to chtelo nejakou negativni zkusenost, trochu me
zarazi, ze jsem zatim zadnou negativni zminku nenasel ...

-- Honza Houstek