up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Listopad 30 08:04:36 CET 2003

Dobre ranko ;o)

Nebude to nahodou tym, ze u2date je urcene na nieco uplne ine? Teda
aktualizaciu
balickov nainstalovanej distribucie ;o))
Na upgrade distribucie je potrebne stiahnut si CDcka distribucie ktoru
chcem mat
(prip. bootovacie CD alebo diskety na upgrade cez ftp,...) a spustit
instalaciu.
Ci sa ma instalovat nova distribucia alebo urobit upgrade nainstalovanej
je jedna
z prvych (ak nie uplne prva) otazok ;o)

Vlado

--