Problem s RTL8139

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 30 11:22:24 CET 2003

On Sun, 30 Nov 2003, Michal Kubecek wrote:

> Podle ChangeLogu byly mezi 2.4.22 a 2.4.23 v driveru 8139too poměrně
> rozsáhlé změny. Takže je docela pravděpodobné, že 2.4.23 už funguje lépe.

Mozne to je, ale nejak se mi nechce verit tomu, ze ve starsich kernelech
nez 2.4.23 (ktery je stary asi den) by nechodily realtecy. Uz jsem jich
vyzkousel opravdu hodne se vsemi moznymi chipy (A, B, C, C+, D v ruznych
revizich) a zatim jsem nemel vaznejsi problemy.

Spis bych tipoval, ze ta tazatelova karta je nejak vadna, nebo ze dela
neco blbe.

-- Honza Houstek