Grabovani zvuku z TV - vyreseno

Petr Houstek petr-lists na fo.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 30 11:40:51 CET 2003

On Sat, Nov 29, 2003 at 06:33:25PM +0100, Dave Lister wrote:

> No a zkousel jste to s temy parametry mencoderu, jak jsem vam psal (hned
> prvni odpoved)? Pri line-in s pojenym s TV kartou to timhle zpusobem
> mencoder zkombinuje a nahrava jak obraz tak zvuk...

Trochu jsem s tim hral a funguje to s temito parametry

mencoder -tv driver=v4l:width=768:height=576:alsa -oac mp3lame -ovc lavc tv://

kazdopadne, tuto moznost jsem uz zkousel, ale s jinou zvukovkou...
Dekuji za napady.

--
Petr Houstek