Notebbok Premio rychlost HDD - delsí

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Neděle Listopad 30 13:54:07 CET 2003

>Mrknete jestli tam nebezi nejaky demon ktery by treba porad neco
zapisoval
>na disk. Postupne zlividujte vse jestli to nahodou neprestane :-) Pokud
>prestane, tak to byl on.

Jediné co bezí navíc je ssh. Ta hlucnost se projevuje prave pouze pri
spousteni programu, zápisu na disk, apod. Zdá se mi vse nastavené jak má
být krome tohoto výpisu :

BuffType=unknown, BuffSize=0kB, MaxMultSect=16, MultSect=16

BuffSize=0kB - pritom disk má prokazatelne 512kB, zkousel jsem prepsat
udaj v /proc/ nicmene to nejde. Narazil jsem v archivu konference na
podobný problém kde mel tazatel taktez BuffSize=0kB, bohuzel jsem jiz
nenasel odpoved na ten dotaz.Díky za kazdou radu. RT