insmod natrvalo?

Středa Říjen 1 08:12:40 CEST 2003

On Mon, Sep 29, 2003 at 08:52:02PM +0200, Stanislav PETR - GLUX.cz wrote:

> Co zkusit premejslet. Nejlepsi to asi bude dat do nejakyho
> startovaciho scriptu! Pro inspiraci:
>
> echo -e "\ninsmod dazuko" >> /etc/rc.d/rc.sysinit

Tohle moc chytre neni, protoze modifikujete systemovy skript, cimz
prichazite o moznost kontroly jeho MD5 souctu (proti originalu) a
zadelavate si na problemy pri upgrade.

Lepsi je bud vyuzit existujici moznosti Vasich startovacich skriptu (u
Debianu /etc/modules) nebo upravit konfiguracni soubor /etc/modules.conf
a vyuzit direktivy above (jak jsem jiz psal).

Takove zmeny jsou systemove, doporucenihodne a inteligentni (protoze Vam
nejspise v budoucnu nepridelaji zadne starosti).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz