up2date bez otravnosti

Středa Říjen 1 08:15:48 CEST 2003

On Mon, Sep 29, 2003 at 02:46:07PM +0200, Rybarik, Michal wrote:

> semtam potrebujem updatnut nejaky redhat, a up2date som zatial nedokazal
> prist na chut. chce odo mna aby som sa registroval, potom mi z redhatu
> chodia maily, heslo tam dam take co nepouzivam inde a spravidla ho zabudnem,
> a nakoniec mi tusim po 20 dnoch ten account vyexpiruje. a tak najradsej
> stahujem updaty rucne, pozriem si co su na stroji za balicky a tie ktore
> pokladam za dolezite wget-nem a nainstalujem. rucne je to trochu otrava,
> nemate na to niekto nejaky skript? inak povedane, up2date bez registracnych
> otravnosti? (nech zbytocne nevynachadzam koleso)

Po 2 mesicich Vam prijde zadost o vyplneni dotazniku kvuli prodlouzeni
bezplatneho vedeni uctu (staci kliknout na URL). Zasilani mailu si
muzete na RHN serveru (rhn.redhat.com) vypnout a pamatovat si heslo je
(IMHO) zakladni dovednost nekoho, kdo se poklada za administratora.

Nahrady jiz byly zmineny.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz