Instalacni zdroj

Miroslav Petricek mpetricek na uniscomp.cz
Středa Říjen 1 10:58:29 CEST 2003

On Tue, Sep 30, 2003 at 03:15:39PM +0200, jozka wrote:

> prosim o radu v nasledujici veci. Mam na PC SuSE 8.1. Odesla mi
> CDROMka a byla nahrazena vypalovackou. Problem nastal, kdyz
> jsem chtel neco doinstalovat z instalacnich CD. Ve vyberu instalacniho
> media v YASTu mam moznost vyberu z /dev/cdrom ci /dev/dvd.
> Vypalovacku mountuji jako /dev/scd0, ovsem jak to OS sdelit?

Jeden z programů YaSTu se jmenuje "Změnit instalační zdroj". Můžete v
něm určit zařízení ze kterého se má instalovat.

--
/* Miroslav Petricek             mpetricek na uniscomp.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX