Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Středa Říjen 1 13:16:02 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 01:01:52PM +0200, Pavel Janouケek wrote:

> 	:-) ja se jemne nuance jazyku, kterymi vladnu (nekterymi jiz pres 15
> 	let) ucim do dnes, klobouk dolu s radosti pred Vami smeknu pokud
> 	prokazete, ze se nechvastate...
Mal som samozrejme na mysli zakladne zvladnutie, samozrejme ze jemne
nuancie clovek nevychyta ani za 100 rokov ... ;-)

> 	No ono v techto institucich casto jde i o jine veci... - a politicke
> 	ci podmazativni to zrovna byt nemusi... Co treba psychologicky
> 	profil?
Nie som si na 100% isty co tam zavazilo, ale ked som sa neskvor spytal
co tam zavazilo, preco si vybrali mna, tak povedali ze kvalita kodu. Ci
hovorili pravdu, to neviem. BTW, bola to mala sukromna firma, ziadna
statna institucia, nejedna sa o mojho terajsieho zamestnavatela ...

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @