Autentifikace v PHP nejede

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Středa Říjen 1 14:36:43 CEST 2003

Dobry den

Mam problem s pouzitim autentifikace v PHP. Mam Apache-2.0.47 a php
4.3.0. Php je urcite jako modul (phpInfo pise v radku Loaded Modules:
... mod_php4 ...). Pouzil jsem mimo jine priklad z
http://www.php.net/manual/cs/features.http-auth.php (promene PHP_AUTH_*)
a nefunguje. Dale jsem zkousel puvodni stranky, ktere mi drive bez
problemu fungovaly na apache 1.3.X a php 4.X a ani ty nejedou.

V php.ini mam mimo jine:
register_globals = On
variables_order = "EGPCS"

Dale jsem v konfiguraci apache zapoznamkoval vsechno co natahovalo
moduly *auth*.

Netusite co jeste mam nastavit aby to jelo?

Konferenci jsem prosel, ale vzdy to skoncilo na konstatovani, ze php
musi byt jako modul, coz doufam ze je (viz zacatek dotazu).

Dekuji za pomoc
Petr Spatka