rozdeleni souboru

iko iko na kamarad.cz
Středa Říjen 1 16:14:25 CEST 2003

predvcerom som si robil v bashi script, co mi rozdeli mailbox na
jednotlive subory... jeden subor jeden mail. k nemu by nebol problem
dorobit script, co to zas pospaja do mailboxu max 90 mega velkeho. v
pripade zaujmu mozem poslat. robil som si to, aby som si zmazal
duplicitne maily (mam ich aj 10x ten isty v tom isto mailboxe) a pri
pocite cez 30 tisic mailov na jeden subor je to rucne dost roboty.

iko