insmod natrvalo?

Středa Říjen 1 17:45:37 CEST 2003

On Wed, 1 Oct 2003, Milan Kerslager wrote:

> V kazdem pripade je lepsi modifikovat konfiguracni soubor, nez
> prepisovat skripty, ktere nemusi mit %noreplace, takze pri aktualizaci
> budou bez ptani prepsany a zasah zmizi. Z tohoto duvodu je jakekoliv
> jine opatreni lepsi, nez puvodni a na polemiku je velmi malo mista.

To, jestli je lepsi reseni vylozene prasacke, ktere nevyzaduje manualni
opravu po aktualizaci baliku, nebo reseni mene hnusne, ale takovou opravu
vyzadujici, je imho dost nejasne.

Reseni "lepsi v kazdem pripade" je takove, kdy se neco prida do
konfiguraku k tomu urcenemu. RH ma v tomto smeru podivuhodnou diru
v koncepci, protoze jedina vec, ktera se tomu tak nejak podoba, by mohlo
byt /etc/rc.d/rc.modules oznacene jako "for backward compatibility with
VARs", nicmene se to pri bootu automaticky vola z rc.sysinit
(existuje-li), ma to zjevne odpovidajici zamer, vystizne pojmenovani a
tento soubor neni soucasti zadneho baliku, a tudiz nebude automaticky
prepisovano.