Samba a login scripty

Jiří Volf jvolf na trimill.cz
Čtvrtek Říjen 2 07:33:19 CEST 2003

Dobrý den,

na sambě běžící jako PDC jsou použity n sekci [netlogon] nastavení
"preexec" a "postexec". Dle how-to volba "preexec" spouští příkazy
před připojením ke sdílení, tohle funguje 100%. Problém mám s volbou
"postexec", která dle dokumentace má spustit příkaz po odpojení
od sdílení. Příkaz se sice spouští, ale vždy asi minutu po přihlášení.
Chtěl jsem tuto volbu použít pro logování odhlášení od domény.

Chápu volbu "postexec" dobře nebo je tohle její standardní chování?
Jak tedy spouštět scripty při odpojení od domény?

Jiří Volf

P.S. Vím, že bych se měl spíš ptát v konfeře samby, ale co kdyby...