Heslo pro root nefunguje

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Říjen 2 07:57:03 CEST 2003

> Ja osobne pouzivam mandrake, mam ho rad, ale chvalabohu msec mi nic
> nehovori, lebo keby sa mi zacal mandrake starat do root uctu, asi by

Nejspis pouzivate nejaky nizsi level nebo jste ho vyhodil uplne.

> som ho hned preplacol nejakou inou distro. :) To uz mi pripomina
> uchylnosti typu lids a robenie z roota akehosi nie celkom roota.

Na LIDS ani msec neni nic uchylneho. Pokud pominu, ze jsou nastroje ruzne
vahove tridy, tak oba jistym zpusobem zvetsuji bezpecnost systemu, coz
vetsinou nikdy neni od veci.
Mimochodem, podle me je uzivatel root nejvetsi slabina unixovych systemu a
omezit ho je krok spravnym smerem.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz