Podivne chovani HTB

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Říjen 2 08:13:13 CEST 2003

	To muze byt ten problem. Na jadrech 2.4.X jsem to jeste dukladne nesledoval, ale na 2.2.X jednoznacne platilo, ze to, co namerite pomoci prostredku ala IPAC pokud zaroven provadite jakoukoli formu prioritizovani ala CBQ ci HTB, pak dostanete merenim spatne vysledky => na dobré výsledky byly třeba 2 fyzické stroje - 1. dělal HTB/CBQ apod., 2. accounting.

	Pokud je tento silny neduh jader 2.2. odstranen, tim lepe...