Nejde Putty

Matějček Petr konference na crhov.komfi.cz
Čtvrtek Říjen 2 08:49:57 CEST 2003

>co pise lsof -ni :22
	Sshd 703 root 3u IPv4 1228 TCP *:ssh (LISTEN)

>Firewall?
	firewall tam neni pripojuju se z lokalni site na adresu 192.168.1.4
z adresy 192.168.1.15

>Ve /var/log/secure
	sshd [765] Received signal 15: terminating
	server listening on 0.0.0.0 port 22

>/etc/hosts.deny
	je prazdny

>iptables
	tady nevim co s tim

Sam tomu moc nerozumim teprve se linux ucim
Pls poradte  diky PM