ntop odchazi tise

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:52:46 CEST 2003

	Nerikam, ze nemuzete mit pravdu, ale mam za to, ze pro Web konexi se pri vyrizeni pozadavku odstepi dalsi (ted nevim, zda-li jen thread nebo cely proces) - porovnejte v ps... a ty po nejake dobe zase zanikaji - aspon mne to tu tak zije...:-) (ta verze, ktera nepada, ale na druhou stranu nepocita...:-()