linux & dialkove ovladanie

Čtvrtek Říjen 2 15:02:19 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 02:53:25PM +0200, Aben Siatris wrote:
> [...]
ano

> presne take nieco hladam... az na to ze niesom domaci
> kutil, takze hladam nieco priamo z obchodu. :((
> som programator nie elektrotechnik takze tamto by som
> nespatlal ani za pol roka :((
Skus http://www.evation.com/irman
Mam to uz vyse 3ch rokov a som velmi spokojny. Pod linuxom to funguje v
poriadku, aj s mplayer-om aj s xmms (resp. je to lirc-compatible), ja pouzivam
freevo a s tym to ide uplne super.

> :. stay cool
> :..			Aben Siatris
Bye,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider