Levna laserova tiskarna pro linux

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 2 15:16:29 CEST 2003

Zdravim,

On Wed, Oct 01, 2003 at 03:02:53AM +0200, Pavel Vejnárek wrote:
> Dobry den,
> shanim levnou laserovku pro domaci pouziti(tisk dokumentu, grafu,
> prezentace na slajdy, atd.). Trochu jsem se koukal po netu a vytridil
> jsem tyto tiskarny:
>   Samsung ML-1250
>   Brother HL-1430
>
> Pripadne dalsi varianty
>   Samsung ML-1210
>   Samsung ML-1710
>   Xerox DocuPrinter P1210
>   HP LaserJet 1010

Mel bych jiny napad: daji se sehnat pouzite tiskarny, ktere maji
PS2+PCL. Je to vetsinou pomerne velka bedna, ale je to stavene na
vetsi mesicni zatez a vetsinou to ma velkokapacitni toner, ktery
je sice drahy, ale naklady na tisk jsou slusne.

Napr.: Lexmark Optra S1855:
- 18 str/min
- 300/600/1200/1200+rozsireni dpi
- PS2 a PCL
- podavac na 200 listu
- LPT, nekdy i sit. rozhrani

Cena: okolo 4000,- Kc vc. DPH. Toner byva jeste tak na cca 1000
stranek.
Toner: da se sehnat okolo 5000,- Kc vc. DPH, ale je na 17500
stranek pri 5% pokryti. (je to samozrejme nahrazka od fy Armor),
pripadne za cca stejnou cenu se da sehnat renovace toneru se
stejnou kapacitou.

Je to sice kus zeleza, ale o to je to robustnejsi a v podstate
"nerozbitne" :-). Lexmark je odstepeny zavod IBM.

Myslim, ze nabidka vice nez slusna...

> --
> Pavel Vejnárek

Zdravi