Mazání starých souborů

Čtvrtek Říjen 2 16:34:21 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 10:10:35AM +0200, P.L. wrote:
> Čau,
> mohl by mi někdo poradit, jakým příkazem by bylo možné mazat soubory starší
> než minulý měsíc z jednoho adresáře? Konkrétně například v říjnu by smazal
> všechny soubory ze srpna a starší.

Tohle smaze soubory modifikovane pred vice jak 30 dny (vysledek bude
videt diky parametru -v):

find /directory -type f -mtime +30 -exec rm -fv {} \;

Pokud byste pouzil -atime, muzete operovat s poslednim casem pristupu
(tj. soubor nekdo cetl). Tak pracuje tmpwatch(8). Kdybyste chtel menit
dobu (napr. jen "minuly mesic"), pak byste asi musel pocitat pomoci
date(1).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz