Menu do konzole

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Říjen 3 07:40:00 CEST 2003

Zdravim

display - je to celkem pekny, barevny, klavesama ovladatelny, ma to
spoustu moznosti, jake okno to vlastne bude. Jako windows to neni, ale
postacujici by to byt mohlo.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.

Daląí informace o konferenci Linux