Levna laserova tiskarna pro linux

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Říjen 3 08:36:03 CEST 2003

Dobry den,

Jan Krnavek napsal(a):

> [...]

Konkretne 2300 ma display - je to urcite v menu. Bud uzivatelske a nebo
servisni (i kdyz tohle by mela byt zalezitost uzivatelska). Nektere
tiskarny se v MENU lisi. Do servisniho by se melo dostavat "pridrzenim
horni kolebky doprava a stisknuti spodniho tlacitka...".

1150 a vubec tiskarny bez displaye jsou na tom hur. Jde to bud
stisknutim horniho tlacitka a pak spodniho (po detekovani spatneho sp.
materialu) - nebo nejakou kombinaci tlacitek. Dale jsou pry tiskarny,
ktere to ridi ovladacem - coz by na linuxu mohla byt vyhoda ;-)

Sam si vzpominam, ze urcite veci delala treba HP DJ 1100 kdyz 12x
stisklo to same tlacitko ;-)

Jak jsem nakoupil tak prodavam - sam tady mam HPLJ4L a ta nic
nekotroluje ;-). Zvlastni, jak ti technici tyto informace chrani. Chtelo
by to znameho servisaka, a pak to hodit nekam na WEB. Jako to treba bylo
s mobila (servisni menu a pod.) Mozna to nekde na webu je...

Karel Kral
---