Problem s pripojenim k Inetu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 3 11:16:49 CEST 2003

On Fri, 3 Oct 2003, Martin Hankovec wrote:

> Dobry den vsem,
> prosim o radu, nechodi mi pripojeni k internetu.
> Mam zprovoznene bezdratove pripojeni k Internetu (BreezNet). Linuxovy
> pocitac je pripojen k SA zarizeni pres eth1 (3C509B).

Par poznamek - to SA je skutecne pripojene a funguje ? Nebyl v SA napred
nejaky jiny pocitac nebo sitovka nez je ted ? Ono si zapamatuje MAC a pokud
se vymeni sitovka musi se restartovat ...

> Martin H.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com