Problem s pripojenim k Inetu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Říjen 3 11:17:38 CEST 2003

Dne pá 3. října 2003 11:02 jste napsal(a):
> Dobry den vsem,
> prosim o radu, nechodi mi pripojeni k internetu.
> Mam zprovoznene bezdratove pripojeni k Internetu (BreezNet). Linuxovy
> pocitac je pripojen k SA zarizeni pres eth1 (3C509B).
> Nastavim IP adresu, masku site, gateway ve skriptu ifcfg-eth1:
> DEVICE=eth1
> ONBOOT=yes
> BOOTPROTO=static
> IPADDR=212.71.135.98
> NETMASK=255.255.255.224
> GATEWAY=212.71.135.97

Já jsem připojen přes kabelovku a mám tam toto:

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=none
BROADCAST=192.168.255.255
IPADDR=192.168.3.67
NETMASK=255.255.0.0
NETWORK=192.168.0.0
ONBOOT=yes
TYPE=Ethernet
USERCTL=no
PEERDNS=no
GATEWAY=192.168.1.254

A do routování jsem nic nedával

Takže co to upravit:

DEVICE=eth1
BOOTPROTO=none
BROADCAST=212.71.135.255
IPADDR=212.71.135.98
NETMASK=255.255.255.0
NETWORK=212.71.135.0
ONBOOT=yes
TYPE=Ethernet
USERCTL=no
PEERDNS=no
GATEWAY=212.71.135.97

Samozřejmě možná by měly byt jiné netmask a network, taky by bylo dobré vědět
jaké jiné IP jsou přidělené ostatním sítovkám a jaké IP máte v té vaší síti.

|    ICQ    179223500                    |