Nejede autentifikace v PHP

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Pátek Říjen 3 13:18:16 CEST 2003

Dobry den

Mam server s apache-2.0.47 a php 4.3.1 jako modul (phpInfo pise v sekci
Apache - Loaded modules mimo jine mod_php4).  Potreboval bych rozchodit
zakladni autentifikaci v PHP podle manualu (napr.
http://www.php.net/manual/cs/features.http-auth.php) - s $PHP_AUTH_* i s
$_SERVER['PHP_AUTH*'].

Priklad nechce a nechce chodit. Krome prikladu jsem zkousel i svuj stary
web, ktery bez problemu chodil v apche-1.3.X a php-4.x a nyni neche jet.

V konfiguraci apache jsem zapoznamkoval vsechny radky LoadModule *auth*,
(prvne jsem zkousel AuthAuthoritative Off). V php.ini mam mimo jine:
variables_order = "EGPCS"
register_globals = On
Apache jsem po kazde zmene restartoval.

Prosim o pomoc. Co muze byt jeste spatne?

Dekuji

Petr Spakta

P.S. Podobny dotaz jsem posilal do konference jiz pred par dny, ale
nejak ho nevidim ani v archivu ani v poste, proto posilam jeste jednou.