Jak zjistit verzi chipu (WAS: Doporucte WiFi kartu)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Říjen 3 17:24:32 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 12:02:26PM +0200, Vladislav Janecek wrote:
> Zdravim,
>
> dostala se mi do rukou zbrusu nova (jeste snad ani neni v prodeji) karta OvisLink WL-5400PCM. Je to IEEE802.11g rychla PCMCIA karta. Po vlozeni ji system vidi jako dalsi network controller:
>
> Bus 20, device 0, function 0:
> Network controller: PCI device 1260:3890
> IRQ11
> Master Capable. No bursts. toto:
>
> Socket 0:
> 3.3V CardBus card
> function 0: [ready]
>
> Mam distro MDk 9.0, google pri zadani teto karty a slova linux mlci :(

> [...]

Uzitecne veci hlasi cardmgr do /var/log/syslog, u vas mozna messages.
hledejte radek cardmgr: socket 0: "Takto se hlasi moje karta." Tim
zjistite lepsi dotaz pro google. Mozna bude i na seznamu pcmcia karet
v pcmcia-howto.

Vice mene staci kartu vysunout, napsat tail -f /var/log/xx -n0 a kartu
zasunout.

-- Dalibor Straka