single user mode bez hesla?

Pátek Říjen 3 22:10:50 CEST 2003

On Fri, Oct 03, 2003 at 06:46:13PM +0200, Zdenek Pytela wrote:
> [...]

Pokud jste schopen jadru rict, ze ma spustit single-user mode, pak jste
mu schopen predat i init=/bin/sh a tim padem to heslo postrada smysl.

Kdyby to mela byt jina specialita (napr. single-user z menu Grubu),
musite to stejne dodatecne zabezpecit (a u PC stejne dokonale
nezabezpecite).

To, ze to "zabezpecene" neni, jen zamezuje hrejivemu pocitu falesne
bezpecnosti.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz