Nastaveni VPN - postup

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Sobota Říjen 4 00:49:44 CEST 2003

Zajimalo jestli nekdo nevi jak na RH 8 nebo 7.2 (oba jadra 2.4.18)
 nastavit (zkompilovat) veci kolem VPN
Potrebuji rozchodit prenos ISO protokolu mezi notebookem s W98 a siti
v praci. Pripojuju se pomoci modemu ale je tam jen TCPIP a Netware.
Samozrejme jako na potvoru proti NT4 RAS serveru
Zato ve vnitrni siti mam k dispozici Linuxovy PC
s jedoucim bridgem kde by se hodil
VPN server a pomoci VPN z Winu bych se k nemu pripojil.
Pokud nedko ma dobry link na postup byl bych vdecny

Prohledal jsem archiv konfery, sourceforge, freshmeat. Neco
jsem sice nasel, ale vetsinou to byly kompletni distribuce
nebo neumely kooperovat z win98 a podobne.
Jadro kompilovat umim jen mi chybi presny postup co a jak,
jestli jsou nutne nejake patche do jadra, co do nej pridat apod.

Diky za rady
--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site