OT: problem s c

Peter Luciak luciak na host.sk
Sobota Říjen 4 16:57:01 CEST 2003

On Sat, Oct 04, 2003 at 04:38:30PM +0000, Patrik Skovajsa wrote:
> Dobry den, chcem sa opytat kde robim chybu. Ucim sa programovat v C. Zadam
> ./a.out < net.dat a vylezie mi par veci, ktore mi nedavaju zmysel.
> 1) posledny riadok je zdvojeny
> 2) cena je vzdy rovnaka, ci pouzijem swich al. if
> Prosim Vas poradte mi niekto, myslim ze logicky by to malo fungovat, ale som z toho zmeteny.
> Tu je vystup:

	Hmm... a kde je zdrojak? ;) Inak o programovani je slovenska
konfera na http://lists.linux.sk/

c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

SLADCE SPI. Nebreč. Papej. Pij. Čurej. Mluv. Choď. Nezlob. Uč se. Neper se.
Nelži. Styď se. Pracuj. Neflámuj. Miluj. Ožeň se. Vydělávej. Nechlastej.
Vychovávej. Nekurvi se. Uplatni se. Zlikviduj. Odvolej. Přiznej. Nepřekážej.
Odejdi. Mej se. Nežvatlej. Čurej. Pij. Papej. Nebreč. SPI SLADCE.
					     -- Václav Havel,
						"Antikódy"