WinModem a problem s PPP

metaXa metaxa na zmail.sk
Sobota Říjen 4 20:56:19 CEST 2003

Tak jsem si udelal takovej malej debug (po asi 3 restartech najednou zacal
modem "fungovat"), zapnul jsem si "hlasitej odposlech" a zjistil, ze on ani
nevytoci cislo. Dvakrat tutne a aniz by se o cokoliv pokousel, zahlsi
obsazeno (busy). Pomuze uz nekdo? (Askey 1456 VQH-R1 / Conexant HCF PCI
Modem)

Dik